zondag 2 juni 2019

WC verfrisser ...

Vandaag in de Focus "WC Verfrisser ...

Mam ik ben met de voortuin bezig
En heb de lavendel eruit "die wilde jij toch hebben ?
Zo belde mijn zoon me gisteren op
Ik leg hem uit dat mijn hoofd als n balletje voelt
Wat te vaak geschopt is ..
En als het lukt op stap ga s"middags 
Dus geen tijd heb om ze op te halen
En spreek af dat ik ze "morgen wel kom halen  ( eigenlijk vandaag dus )

15 min later komt er een bekend gezicht binnen stappen
Hoi mam .. ik dacht kom ze wel ff brengen
Lief joch ist toch ook hej ..
Moet ik helpen .. Nee ik heb mijn schoonpa bij me
5 min laten komen ze samen binnen
Nou mam je WC verfrissers staan bij het hek ..
Haha weten jullie meteen de reden
Waarom Tony en Nicole ze uit hun tuin willen



Ik heb twee ideeen waar ze moeten komen
Want het zijn er aardig wat en ze zijn groot
Maar dat wordt m niet vandaag
Want t zeurt nog leuk na in mijn hoofd
Geen paniek ze staan met de voetjes lekker in het water
Te wachten op een mooi plekje in onze tuin
Want Moeders houdt wel van deze "WC verfrissers ....

Thanks Liefie dat je ze voor mijn bewaard en gebracht hebt X 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten