maandag 17 juni 2019

He Ouwe ... 16 juni ..

Vandaag in de Focus "He Ouwe .. 16 juni

Vandaag ist  papa dag
Mijn pa moet optreden dus die is niet thuis
Lex is druk met de 24 uur van Le Mans
Dus ik doe gewoon lekkr mijn eigen ding
Na het huishouden ga ik ff een uurtje liggen
Dat uurtje werden er meer dan 4.... :-0
Maar ik wilde toch nog even langs mijn vadertje
Dus douchen aankleden en toch nog ffkies naar Rotje Knorr

Op een gegeven moment heb je al vaak genoeg biertjes gegeven als kado
Dus was ik op zoek gegaan naar een ander leuk presentje

Een soepkom met" Schatje" erop
Die moest mee samen met een zakje m&ms waar "ouwe" op stond
Hier "Ouwe ik vind je een schatje \<3
The message  is the real gift ...
Thanks dat je mijn reserve vadertje bent .. x




Geen opmerkingen:

Een reactie posten