zaterdag 18 mei 2019

Nooit Rust ...

Vandaag in de Focus "Nooit Rust ..

Gisteren zei Nel "Heb jij eigenlijk wel eens rust in je donder
Neem jij wel eens rust ??
Euh nee ik heb alleen maar een GAAN Knop ..
Voel me bijna bezwaard als ik Niks doe
En weet dat er nog 1001 klusjes op me wacht
En tja rust in mijn donder das bij mij een zeldzaam iets

Als ik op facebook de tijdlijn van mijn Pa volg
Haha zie ik dat ik het van niemand vreemd heb
Als ik dood ben ( over 100 jaar ) heb ik nog tijd zat om te nixsen toch !



Vanmorgen werd ik wakker met mijn in mijn arm
Ietsepiesie te veel gebeitst vermoed ik
En dat ik de parasol verzet heb en met 4 grote grindtegels heb lopen stoeien
Zal er geen goed aan hebben gedaan ..
Dus mijn plannen voor vandaag vallen int water ..
Niks geen oprit met de hogedruk reiniger te lijf
Of het onkruid te lijf en de badkamer soppen

Nope pijnstillers erin
Dus lieve Nel ik zit heus wel eens stil
Als mijn lijf me dat oplegt ...
Maar Rust haha Nee dat nooit
Want terwijl ik verplicht niks doe gaat mijn brein door ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten