woensdag 15 mei 2019

Mamaatjes dag 12-5

Vandaag in de Focus "Mamaatjes dag  ... 12-5

Vandaag hadden we een Feesie ...
Want het is mamaatjes dag
Niet dat Lex me dan extra verwend hoor
"Je bent mijn moeder toch niet ...

En ook mijn kind doet daar de laatste jaren niks mee
Vind het spekken der winkeliers
"Als je ontbijt op bed wilt mam Moet je in de keuken gaan slapen "
Dat kreeg ik ooit eens van hem op een kaart
UIt de tijd dat hij mama dag nog wel vierde met me 
Hij heeft deels wel gelijk ;-)
 

Maar ik ben wel even langs mijn Mama geweest
En heb haar een cavia kado gedaan
Die meteen een leuk plekje onder Jaco gekregen heeft



Jammer genoeg kan ik haar geen echte geven


Vind mijn stiefvadertje geen goed plan
Dus extra leuk dat ze met dit exemplaar ook al blij was ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten