vrijdag 26 april 2019

De moestuin een nieuw verhaal ... 25-4-2019

Vandaag in de Focus `De Moestuin een nieuw verhaal ...

Ik zit na het werk nog ff lekker in de tuin
Heerlijk tussen mijn dieren t hoofd leeg maken
Want sommige dagen meer dan anderen
Ben ik liever rond mijn dieren dan rond mensen !!

De dames bull slaan aan en lopen al schuddebillend naar het hek
Dat betekend dat Lex eraan komt
Als zijn bus beneden staat en hij de meisjes begroet heeft
Krijg ik een kus .. Loop eens ff mee
Ik heb twee kado´s voor je
Verbaasd loop ik mee naar de bus
Onderwijl bedenkend wat dan kan kan zijn

Hij doet de achterdeuren open en daar staan twee Moestuinen op pootjes
Ik was vandaag bij Breur en daar stonden allerlei zelfgemaakte meubels
Waaronder deze ..
Omdat je van de week zo lekkr zat te zaaien
En je het jammer vond dat je geen moestuintje had
Moest ik meteen aan je denken toen ik deze twee zag
Dus heb ik ze voor je gekocht ...

Nu zitten er plantjes in die kun je erin laten
Tot je je zaaigoed over moet planten

Helemaal blij mee !!
Nog even in de beits zetten en op stenen zodat de pootjes niet wegrotten
En dan hetzelfde grind eronder als in de fruitgaard
Dan heb ik voor de schuur mijn eigenste mini moestuin :-) 




`Zie je wel dat ik aan je denk zelfs als ik aan het werk ben `

Geen opmerkingen:

Een reactie posten