zondag 3 februari 2019

Kookpunt ,..

Vandaag in de Focus "Kookpunt ...

Lieve Bloglezers wat knappen Lex zijn wonden zienderogen op
En zijn humeur daarmee ook
Maar verveelt zich nog wel ....
Gelukkig is er netflix ;-) Piki Blinders helpen m de dag door


En lex is weer aant kokkerellen
Gelukkig maar want ik  vind koken in de keuken nog niks
Heb er sinds de brand nix meer gekookt

Op de 1 of andere manier kan ik me er niet toe zetten
Ik zie dan de schade aan het werkblad
De roet nog op het plafond en de wanden en tegels
Ik zie steeds de hoge vlammen
Dus prima dat lex zich er wel overheen kan zetten ..

Hoop dat als alles vervangen en vernieuwd is dat ik weer zin krijg om te koken
En ik mezelf over het zien van de vlammen heen kan zetten
Zo niet dan ga ik toch denken om over te stappen naar elektrisch koken
Tja niet verwacht dat het zo"n impact nog op  me zou hebben


Vandaag samen boodschappen gedaan
En hij heeft een stukje autogereden ...
Hij blij want dat heeft hij ook gemist


Nu lekkr in de weer met zijn groentjes en hele kip
T ruikt al heerlijk in huis ..
Morgen een heerlijk bakkie Home made Kippetjes soep Njammmm



Geen opmerkingen:

Een reactie posten