zondag 9 december 2018

The Grinch...7 dec

Vandaag in de Focus `The Grinch... 7 dec ..

Dat was het plan lekkr sumier kerst vieren
Er gaat genoeg geld zitten in alle rat en riool capriolen ...

Had geen puf om alle kerstversiering op te zoeken
En het huis op te tuigen in kerstsfeer
Totdat Lex gisteren thuis kwam
`Heb een bloemetje voor je meegenomen
Hoop alleen dat je een vaasje hebt waar het in past ...

Een mooie kerstboom omdat hij vond dat de Xmas spirit wel omhoog kon
Dus toch maar de vliering op en alle kerstspullen opgezocht
En meteen uitgezocht ook
Er kan een boel naar de weggeefhoek ...



Als ik zo rondkijk vind ik het best druk maar gezellig druk
Overal hangen lichtjes of is het kerstsfeer
Het dorpje pronkt onder de boom te saam met de kersttrein ..

En 3 dozen kerstmeuk over waar ik iemand anders blij mee ga maken 

Dan bedenk ik hoe lekkr leeg het na het nieuwe jaar weer zal zijn ':-)
Blij met mijn Bloemetje dank je wel Lex <3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten