donderdag 29 november 2018

In de soep ...

Vandaag in de Focus "In de soep ...

Opt werk is het de laatste maanden wederom een zooitje
Sinds ik er ben is er wel wat ...om moedeloos van te worden
Maar gisteren spon de kroon
Zal er wil er ook niet verder over uitweiden
Maar kwam met veel pijn in mijn lijf thuis
En n hoofd wat op barsten stond van de boosheid en stress

Lex boos immers waarschuw ik hem altijd
"Denk je om jezelf ik heb maar 1 Lexie he ..
Hij zei me dat geld andersom ook
Ik moet op mezelf passen en jij doet het niet ..
Zeg wat er op je hart ligt ook al kost het je baantje daar
DIt kan zo niet doorgaan...

Twee weken terug al gezegd er moet wat veranderen
Maar schijnbaar niet duidelijk genoeg
( dacht altijd dat ik duidelijk was als er iets op mijn hart ligt )



Kwam opt werk "Blij dat je er bent
Was mijn reactie "Ik ben er maar niet van ganse harte
Wil je erover praten ? ik zeg Je moet niet willen dat ik nu praat

Ja dat wil ik wel ... Nou dat heeft/ hebben ze geweten
Maar ik zag weinig tot geen emotie reactie schrikeffect whatever ..
Aangegeven dat ik er op deze wijze niet meer wil werken
Dus ik heb voor mezelf n termijn neergelegd 
Als het binnen een maand niet verandert
Dan zet ik t uitzendbureau voor me aant werk om n andere locatie te vinden

Klaar mee !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten