dinsdag 9 oktober 2018

Rad van Fortuin ...........

Vandaag in de Focus "Rad van Fortuin ....

Besloten dat ik mijn state of mind aan ga passen
Me minder ga ergeren en of bemoeien met de gang van zaken opt werk
Ten slotte ben ik de manager niet
En wil ik dat ook niet zijn
Mijn pluspunt is veel zien maar dat is tevens mijn struikelblok
Kan me soms enorm opwinden over zaken die er spelen
Of de werkwijze .... 

Tot ik iets anders gevonden heb wat ik in dezelfde uurtjes zou kunnen doen
Zit ik er prima .. alleen dan moet ik gewoon zorgen dat ik er anders in sta
Dus gewoon alles op zijn beloop laten
De uurtjes dat ik er ben mijn best doen as always
En daarnaast wel dingen zien en denken maar klap toe de mond ...
Na het nestje vallen veel dingen erbij in het niet
En zo ook mijn werk ..
Maar voor leuke vakantie's en voor t fokken van een nestje
Zullen er eurie's verdiend moeten worden


Dus Geef ik opt werk gewoon n draai aan t rad van fortuin euh Fruittuin .......


Komt goed ... moet weer ff terug in het dagelijkse ritme komen
Rust vinden in mijn kop en kont en in mijn werk
En zo niet than its time to MOve on to tha Net job ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten