zondag 28 oktober 2018

Als n Warme jas ...

Vandaag in de Focus "Als een warme Jas ...

Lang op moeten wachten maar ze is er
Mijn euh onze nieuwe auto
Lets face it ik ga er de meeste km op zetten
Dus haha meer van mijn dan van Lex sttt dont tell him ...



Wat is ze mooi en wat is ze cool en wat is ze Luxe..
Alles zit erop en eraan ...
Keyless entry en Keyless start..
Dikke boordcomputer die nog net niet voor je denkt ...
Vette velgen en 18 inch schoenen erom heen
Een interieur om te zoenen en de stoelen zitten heerlijk


To top all that t rijdt als n zonnetje ....
Niets ten nadele van mien Upske of mijn tijdelijke Mii
Maar dit is echt n klasse hoger
Wat een gave bak ... ben er zoooo groots mee ...



Mag ik jullie voorstellen aan mijn auto
Het voelt als thuiskomen voor de up ook Seat ibiza gereden
Ze voelt aan  als n warme jas
Vertrouwd en dat terwijl ze gloedje nieuw is ...
Wat zal ik daar veel fijne kmtrs in gaan maken
Echt heeel blij mee haha maar dat had ik al gezegd he ....

Auto Carma Bedankt voor t leveren van onze Seat Ibiza Fr ..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten