dinsdag 16 januari 2018

Verandering van spijs doet .....

Vandaag in de Focus "Verandering van spijs doet .....

Ken je dat ?
Dat je opeens de opstelling op je vensterbank 'meer dan zat bent?
Nou dat had ik dus al een tijdje
Maar kon niets naar mijn zin vinden wat ik er dan wel wilde



En ook waar ga je heen met wat er al stond
Want ik ben niet van het planten weggooien
De bloempotten kunnen buiten in de pottenkast
( Tot ze zin hebben om uit de kast te komen hihi ) ;-) geintje moet kunnen !

Vandaag was ik ff opt winklerplein en liep er de bloemist binnen
En daar stonden ze het "design set waar ik naar op zoek was
Helemaal blij mee tis weer een hele nieuwe vensterbank zo


Kost een paar centen euh eurie's maar dan heb je ook wat ...
Het leuke eraan is dat zelfs al staat er niets in de vazen
Dan ist nog een leuk set bij mekaar ...



En meteen met de varens van de vensterbank
Een verse opstelling op de eettafel gemaakt
T was daar leeg na het weghalen van t Kerststukje

 



Ik moet niet teveel vrije dagen hebben hoor
Dat loopt in de papieren ......haha






2 opmerkingen: