vrijdag 8 september 2017

Blog Dinsdag/ woensdag Op water en brood ...

Vandaag in de Focus "op water en Brood ...

Jullie hebben mijn blogs even moeten missen
Ik was compleet in de greep van een vieze griep
Die mij gevangen hield in bed
Mij de straf op lag niets te kunnen
Behalve frequent het toilet bezoeken of de emmer onder mijn mond houden 

Hield niets binnen behalve wat water

Wat mijn misdaad is geweest om deze traf opgelegd te krijgen ?
Ik zorg goed voor mezelf dacht ik zo
Mijn weerstand kon wel wat hebben Toch !!
Nou als die straf op je pad komt helpt niets meer dan moet je boete doen

Gelukkig kreeg ik op dag een paar stukjes beschuit naar binnen
Grotere kans om de asprine hun werk te laten doen
Aleer die zich voegde bij het water uit de wc of emmer
Man in tijden niet zo beroerd geweest




Maar ben weer n klein beetje boven jan
En dus weer een beetje fit genoeg om een klein blog te schrijven


Geen opmerkingen:

Een reactie posten