woensdag 13 september 2017

12-9-17 ... Cliniclowns

Vandaag in de Focus "Cliniclowns ...

Al jaren steunen Lex en ik de Cliniclowns
Elke maand gaat er trouw een bedragje heen
Yep ik die dus Niets met Clowns heeft ...
Destijds toen ik nog bij Tupperware werkte
Hadden we speciale actie weken van de verkoop ging een percentage naar de Cliniclowns
En zo ben ik in aanraking gekomen met hun goede werk
Zelf zou ik ook best een Cliniclown willen zijn
HIhi heb er niet eens een rode neus voor nodig !!



Vorige week zat er een witte vuilniszak bij de post
En we weten allemaal wat dat betekend Yep een goed doel vraagt om kleding
Nou heb ik toevallig kort geleden de kledingkasten uitgemest
En die doos met kleding beddengoed en wat al niet meer
Stonden eigenlijk in de weg moesten nog naar de kleding container ....
Dus de oproep van de Cliniclowns kwam mooi uit

Dat ruimt lekkr opvrijdag staan er van ons weer 2 tot de nok gevulde zakken aan den diek
 ....

 https://www.cliniclowns.nl/steun-ons/geven-en-kopen/spullen-doneren/kleding-inleveren-of-inzamelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten