vrijdag 25 augustus 2017

De eendjes Voeren ...

Vandaag in de Focus "De eendjes voeren ...

Vandaag weer lekkr in Dort gewerkt
Lange dag maar die zit er weer op
Ze proberen daar t weggooien van producten die over zijn te vermijden
En zo krijgt ook het "oude"brood een nieuwe functie
In blokjes gesneden gaat het de oven in en gaan ze als Croutons door het leven
HIhi terwijl ik ze stond te snijden dacht ik
Straks de eendjes voeren .....




Scooter en Vespa zijn net opgehaald door de opvang
Samen met hun kooi en reismandjes
Dat soort items worden schoongemaakt ontsmet en verkocht
Ter opbrengste voor de opvang

De opvang kwan niet alleen wat  halen maar ook kwam brengen !
"Een nieuw caaf meisje die ik op hun site had zien staan
Een knappe jonge Peruviaanse dame van 8 maandjes jong
Vond het nog steeds jammer en zonde dat ik het Peruviaanse stelletje
Waar ik mee begon zo kort van heb kunnen genieten
En zag dit meisje staan en was er meteen weg van
"Als ik eens jouw kant op kom is ze voor jou "

Haha nou dat kwam dus mooi uit dat ze hier heen moest voor Scooter en Vespa
Ik zei meteen "neem je dan meteen mijn meisje mee ...



Dus mag ik jullie voorstellen aan de 7 de bewoonster van Bacavia stad
Een mooi en vooral lief meisje lekkr open van karakter int geheel niet bang
Meteen toen ik haar in de ren zette ging ze kennis maken met de rest
En ze werd meteen geaccepteerd ...

 
Binnen no time is ze de ren en het hok gaan verkennen
En  zelfs met Flow als toeschouwster at ze vrolijk verder
( koppie in de deuropening ) 




Hoe de bullen weten dat het een nieuw caafje is ??
Ik denk aan de geur ..

Ze is in real life nog veel mooier dan op de foto van de opvang
Nu nog een mooie naam voor dit dametje ..

Ik heb Belle of Sisi in gedachten ... maar Khalisi is ook mooi
Hihi past ook bij Sansa Shea en Arya ...

Tis een echte kjoetie pettoeti hahaha maar ja das zo,n lange naam he ...

Dus nog sugesties ??




Geen opmerkingen:

Een reactie posten