donderdag 17 augustus 2017

Onhandig plekje ...Blog woensdag ....

Vandaag in de Focus "Onhandig plekje  ...

Ik sta met de buuf te praten terwijl ik voor de voordeur sta
En mijn oog valt op de sierrand die ik achter het ijzersmeed werk op de deur heb geschoven
Die hangt er al wat jaartjes en hij begint nu uit te vallen
Zeg nog tegen de buuf nou die heeft zijn beste tijd gehad
Zal m meteen even eraf halen zo

We groeten mekaar en ik dacht pluk meteen die zooi eraf 
Nou ja dat dacht ik ten mindste 
Want kijk ik goed zie ik dat hij helemaal niet stuk is
Maar dat een vogeltje `gokje winterkoningkje `er een nestje in gemaakt heeft


Hij en zij  kunnen net langs het hartje om erin te kunnen
Niet slim met een deur die open en dicht gaat


Maar waarschijnlijk wel knus en ze hebben er geen moeite mee gehad
Naar mijn idee is het nu niet meer bewoond

Had het hart niet het nestje weg te halen
Laat t maar lekkr zitten waar t is .....
Wie weet word het nog eens hergebruikt ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten