vrijdag 4 augustus 2017

Ik heb een tuintje in mijn hart ...

Vandaag in de Focus " Ik heb een tuintje in m,n hart ...


Vandaag op visite geweest bij m,n oom en tante
Die elke keer als ik haar zie aan gewicht en energie ingeleverd heeft
Dit keer kon ik me lekkr nuttig maken
Had mien Upske volgeladen met tuinierspullen
Tante El heeft alle energie die ze nog heeft zelf hard nodig
En Ome henk met zijn slechte knieen en weinig lucht
Komen niet echt meer toe aan de grote tuiniersklussen

Tuiniersbedrijf  Snoeis-El at your service !!! 

Ik dacht als ik een Jungle aan kan hihihi ;-)
Kan ik op zeker de tuin van mijn oom en tante aan

Een volle groenbak en zweetdruppels later
Is alles weer mooi rond gesnoeid en ont ontkruit ...
De rozen weer beter opgebonden met nieuw touw
Oud hout uit een grote struik weggesnoeid en de rozen gesnoeid



Gelukkig had mijn vader al een begin gemaakt met de rozen snoeien
Maar toch Beet er 1 nog diep in mijn armen Gloeiende Piep piep piep ....
En dan vraagt men me "waarom ik niet van rozen hou ....!!!

De buurman vroeg "zo je weet van aanpakken "ben je als tuinvrouw in te huren "
Haha dat was een leuk compliment
Mijn tante en oom blij dat ze weer uitkijken op een opgefriste tuin 

Hoe heerlijk dat ik zo wat voor ze kan betekenen
Tante El en Ome Henk ik heb een tuintje in m,n hart voor jullie
Enu binnenkort kom ik ook nog ff de voortuin doen
X Ellen 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten