maandag 17 juli 2017

Caafjes ...

Vandaag in de Focus ` Caafjes .....

Ze zijn er al sinds zaterdag de 10 logees van Knab-El
Wat zijn ze leuk die kleine fluitentuiters
De eerste twee dagen nog wat schichtig maar ze komen langzaam los
En sommige "whiepen"me al tegemoed als ik in de buurt kom



De dames Bull vinden ze ook mega interessant
Vooral als ze dus Whiepen want das me toch n raar geluid
De caafjes zijn honden gewend maar niet de mijne
Dus ze mogen er op afstand van genieten ..




Tijdelijk telt mijn kleine zoo dus 10 inwoners extra
Elke ochtend krijgen ze een vergiet vol met fruit en groente
En ik dacht is dat niet wat veel voor die rakkertjes
Maaru haha einde van de dag is hun bordje schoon leeg ..
Word er grote beetjes blij van mijn 10 whiepende logeer vriendjes <3







Geen opmerkingen:

Een reactie posten