vrijdag 23 juni 2017

Wolf in schaapskledij ..

Vandaag in de Focus " Wolf in schaapskledij ...

Vandaag heb ik er weer eens 1 ontmoet  op het werk....
Kan er niet te veel over uitweiden in verband met  de wet op privacy
Baal het meest van mijn eigen inschattings- vermogen die me in de steek laat
Leer voor Tante Ellen n volgend keer iets langer den kat uit de boom kijken




Maar goed na job 1 bij het Sliedrechtse kaasboerke die bij ons opt plein staat
Mezelf verwend met 5 stukken lekkere kaas , ... dat dan weer wel

Mijn blogs worden trouwens op meer plekken gelezen dan ik dacht
Wat mij verplicht om toch iets genuanceerder gaan schrijven 
Because we all know `anything you say or write
Kan en wil me used against you when the situation calls for it !

Fijn weekend x

 



Goed weekend mensen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten