zondag 12 maart 2017

Overbevist ..

Vandaag in de Focus " Overbevist  ..

Tis zulk lekkr weer dat ik besluit de honden manden van de vijver af te halen
Die ik er voor de vorst en voor t tegengaan van eruit drinken erover geplaats had
Ik zie 3 grote dooie goudvissen drijven dus die schep ik eruit
Maar verder zie ik geen 1 vis meer zwemmen
Heeft die freaking rot reigert de laatste keer toch alle vis eruit weten te halen


Ben er klaar mee hondjes gebruiken het als extra drinkbak
Zomers leuk maar int najaar ist water te koud op hun maag

Met alle gevolgen dan dien ..
Nou kan ik nieuwe visjes kopen
En n nog fijner net erop spannen tegen de reiger en de dorstige Bullekids
Maar ben er wel klaar mee .. 
Dus de volgende keer als ik naar mijn moeder ga als die m wil hebben
Kan ik de waterlelie meenemen en dan kan de rest opgeruimd worden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten