dinsdag 17 januari 2017

Multitasking ....

Vandaag in de Focus `Multitasking ...

Vandaag stond ik samen met n collega achter de penne-roomsaus foodstand
Nou ja dat was het plan !!
M´n collega werd al snel weggehaald om elders bij te springen

En  m,n buur collega vroeg me kun je voor mij m,n kipfingers alvast opwarmen
Dus heb ik mezelf uit den naad staan werken
Achter de schermen om de kipfingers op te warmen
Voor de schermen -achter de foodstand mensen bedienen
En tussendoor ook nog voor mezelf de au bain marie´s gevuld houden en schoon
Kan je zeggen heb heen nog geen 3 min stil gestaan 6 uur aan 1 stuk
Maar tis me gelukt .. soms kreeg ik even hulp
Maar die werd ook weer weggehaald omdat ze elders `harder`nodig waren
Jij redt het wel he ....


Wat is dat toch dat mensen mij zien en denken
`Die jo die kan alles .... en ik de gek doe het nog ook
Dus we laten int midden wie gekker is ..


Ik sta te bedienen komt er n dame `mag ik er twee maal ook 1 voor mijn man ?
Dus ik schep 2 schaaltjes vol komt er vanuit de andere kan n man
Die zo dat schaaltje weggritst ...nahhhhhhh
Ik denk zo das n Aso en wil mijn bek net n roer gaan geven
Als ik de dame hoor zeggen"Lieverd wou jij er geen kaas op dan ??


Ik schoot in de lach en zei "Meneer ik wilde u net n grote mond geven
OMdat ik dacht dat u n vreemde was die vreselijk voorpiepte !!
En met z,n drieen hebben we er hard om staan lachen
Zo u ziet tis ni alleen maar kommer en kwel hoor beurs draaien hahaha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten