maandag 19 september 2016

Valsmunterij,...

Vandaag in de Focus "Valsmunterij ....

Dacht echt ff dat ik genaaid was
En dat dan zelfs zonder een lekker voorspel
Ik had wat gekocht en kreeg wisselgeld
Zonder te kijken stop ik dat terug in mijn knip
Tot ik later mijn knip even op bonnetjes controleer
Krijg nou tieten 2 heel verschillende briefjes van 20 Snotfer ....

What the F*ck dacht ik lekker dan dat heb ik weer
Das zonde geld want overal checken ze je briefgeld dus waar geef ik ze uit
En welke is er eigenlijk de valse ??

Dus internet open gegooid en gekeken hoe n briefje eruit hoort te zien
Hihi nou ze zijn beiden goed de ene is een öude en de andere n nieuw exemplaar
Niks valsmunterij hahahahaha mooi ken ik r gewoon booschappies mee gaan halen
Zonder dat ik "even naar t kantoor afgevoerd word voor verhoor hahahahaha !!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten