donderdag 10 september 2015

Je moet het me beloven! ... ( Blog 9-9-2015)

Vandaag in de Focus " Je moet het me beloven ...

T was weer woensdag middag dus Prime time met m,n Sliedrechtse cliente
Vandaag was ze goed gezind ook al heeft ze n boel pijntjes
Kan ook merken dat ze alsmaar krommer gaat lopen
Maar wat wil je 95 en alles is aan slijtage onderhevig
Haar knieen en haar rug en de sinteling in haar handen maken het leven niet makkelijker
En toch blijft ze haar humor behouden
"Ja jij moet me wat beloven zegt ze op n gegeven moment
Dus ik vraag haar wat moet ik je beloven lieverd ?
"Al word ik nog veel zotter als dit "Niet wegblijven hoor je moet blijven komen.

Tja mensen de twijfel om haar te blijven bezoeken leeft in m,n hart
Ik kan het slecht zien dat ze langzaam maar zeker aftakelt
En kan haar weerzin tegen t leven wat ze nu lijdt en klagen soms slecht verdragen
Maar als ze dan zoiets me vraagt te beloven
Dan mag ik niet egoïstisch zijn
En blijf ik tot haar einde lekkr op bezoek gaan bij m,n speciaaltje X




Geen opmerkingen:

Een reactie posten