maandag 10 november 2014

Overmoedig.... ( Zondag 9 nov )

Vandaag in de Focus " Overmoedig ....

Na 1 dag geen overgeven en diaree word je al overmoedig
Ik heb n tijd terug beloofd mee te gaan naar de Efteling
En ik dacht t kan wel !

Allereerst moet ik zeggen dat ik een hele gezellige dag achter de rug heb
Samen met m,n Schoonzus en m,n neefje
T blijft mooi die Efteling maar ook heel commercieel soms Te Commercieel als je mijn mening vraagt

Voelde me op n gegeven moment niet zo lekkr meer
Maar dan wil je de pret niet drukken dus ik heb niks gezegd
Onderweg naar huis begon m,n maag al met protest
Thuis resulteerde dat in wederom overgeven en diarree
Kortom ik wilde weer eens veels te snel te veel ondernemen

Maar dat dagje pakken ze me niet meer af
I had fun !!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten