dinsdag 4 februari 2014

Rendavous ..

Vandaag in de Focus `Rendavous

Lex moest vandaag voor extra tests weer naar t ziekenhuis
En ik ging uiteraard mee maar wel met m,n eigen auto
Om daarna door te kunnen rijden naar m,n werk
Dus wij erheen met 2 auto,s de bus van Lex en mijn Seatje
Maar met de ladders op het dak past Lex z,n bus niet in de ziekenhuis garage
Dus ik stelde voor zet m dan op de meubelboulevard voor het ziekenhuis
Dan stap je bij mij in en rijden we vanaf daar naar t ziekenhuis
En dan zet ik je er na het ziekenhuis weer af
Zo gezegd zo gedaan wij met 2 auto´s naar de parkeerplek
Lex stapt bij mij in , ik begin te lachen  en zeg `het lijk wel een geheim afspraakje
Zo´n rendavous van twee vreemdgaande mensen
Afijn lex heeft z,n teste gedaan bloeddruk nog steeds te hoog
Uitslagen horen we de 21 ste weer bij de cardioloog 
En ik breng m naar z,n bus om door te rijden naar m,n werk
Hihi kust hij me en zegt `bedankt voor t nummertje we bellen
Wheohahahaaha ik zeg jullie dan is wel meteen 75 % van je spanning meteen eruit gelachen

( p.s Alex z,n collega's zijn leuk creatoef bezig geweest met het VW logo en wat vuil zie foto )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten