dinsdag 29 oktober 2013

De Paauw ... maandag 28.10.

Vandaag in de Focus `De Paauw

Zoals Velen met mij heb ik vandaag de `storm getrotseerd
M.n cliente belde me nog op dat ik maar niet moest komen
Maar natuurlijk heb ik wel gegaan , waaiwoeperdag of niet

Daarna moest ik door naar Wassenaar om een draaiboek te maken
Ja je kan iets verzinnen hahaha maar daar zitten toch wel haken en ogen aan
Ik heb de burgemeester gestrikt voor een prijsuitreiking
Voor een artikel die ik geschreven heb voor de Bullmania
En daaraan vastgekoppeld een foto wedstrijd
Maar dat gebeurt dus niet even zomaar via mail of telefoon zoals ik al eerder blogde !

Dus ik naar Wassenaar waar ik warm ontvangen werd door de Wethouder van kunst
Ik heb er een rondleiding door het stadhuis gekregen
Vroeger was het een kasteel en dat is nog steeds goed te zien
Denk wel de meest luxe prijsuitreiking via de Ebcn ooit Hihi

Afijn alles is geregeld en besproken 2 dec is de officiƫle prijsuitreiking
In de burgemeesters kamer wel te verstaan jawel hoe luxe wil je het hebben

Van de wethouder heb ik wat gekregen om toe te voegen aan het prijzenpakket
Een press papier met de afbeelding van een Paauw  erin ,
Een klein aandenken aan `raadhuis de Paauw zoals het stadhuis heet
Hmmm wel jammer dat ik de prijs niet gewonnen heb


Geen opmerkingen:

Een reactie posten