zondag 16 juni 2013

Personal assisstant ...

Vandaag in de Focus "Personal Assistant

Hoe ik de dagen doorkom nu Geen idee
Ik stond op met een Migraine form hell
Waardoor ik moest huilen want ik moet straks naar t ziekenhuis naar lex
Kan nu geen migraine gebruiken en t huilen maakte het alleen maar erger
M,n mobiel en de huistelefoon stonden roodgloeiend
Want iedereen wil een Update "Hoe is het nu met m,n Kind , broer, maatje, vriend, Collega
Ik kon het niet eens opbrengen om iedereen te woord te staan
Bij het telefoongesprek met m,n vriendin Jett
Moest ik sorry roepen en rennen naar de wc
No fun om zo iemand te woord te staan maar t was even niet anders
Totdat Tony naar beneden kwam die zag z,n ma en vroeg "wat kan ik voor je doen
Ik ben de komende Tijd Jouw P.A  je personal assistant
Hij heeft de telefoontjes die volgden beantwoord alle sms en whats up,s beantwoord
Ontbijt voor me gemaakt wat ik tegen m,n zin op heb gegeten
Maar wel hielp m,n maag wat rust te gunnen
Ben zo trots op m,n zoon die zichzelf even wegcijferde om z,n ma erdoor te slepen
Geloof me zo,n Personal assisstant is Prijsloos

XXXX



Geen opmerkingen:

Een reactie posten