zondag 24 maart 2013

Bijgeboekt ....



Vandaag in de focus Vrijdag 22 maart “lekkr t weekend bijgeboekt

Omdat het weer sinds gisteren goed opknapt
En lex toch wil biken en ik nog wat wil genieten van alle dieren en natuur om me heen 



Hebben we gevraagd of we bij konden boeken
En dat kon YEAH !!!!!!!!!! dus we plakken er nog 2 daagjes aan vast
Lex is eergisteren en gisteren al op pad geweest met de fiets
Ben jaloers op de plekken waar hij met de fiets komt zoals de stuwdam
Die ik wel gezien heb van de muur kant maar waar je met de auto niet bij komt 

Daar kom je dus wel met de fiets bij , adembenemend
Gelukkig heb ik n lieve man die er foto’s van maakt zodat ik toch mee kan genieten
Hmmmm toch maar eens denken aan een fiets met motortje hihih
Kan Oma Ellen ook mee zonder al te veel last van m,n nek
De eigenaren van ons vakantiehuis blijken lieve mensen te zijn
Met net zo’n groot zo niet nog groter hart voor dieren
Dus je snapt gesprekstof zat  onderling
Wie weet stap ik van het weekend nog ff op 1 van hun heerlijke paardjes
40 jaar oud is hun omaatje haar vacht heeft de beste tijd gehad
En ze kan niet meer goed kauwen dus krijgt ze gemalen voer
Maar je moet haar eens zien als ze door de wei galoppeert !!
Happy granny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ja je snapt het al Ellen is happy met alle diertjes om haar heen
En Lex is happy om mij happy te zien en lekkr te kunnen biken !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten