zondag 3 februari 2013

Zaterdag 2 februari......

Vandaag in de focus ` Bestuur

Vandaag was er een Pre vergadering van de EBCN
En als reporter voor t blad was ik r aanwezig
Bovendien was ik er als lid van de EBCN
Al jaren vind er een switsh van het bestuur plaats
En zo ook weer nu , mensen die eraan beginnen en toch afhaken
Om wat voor reden dan ook
Zo zijn er ook nu weer div. functie,s binnen het bestuur te vullen
En speel ik met de gedachte er 1 van te gaan vullen
Maar is dat wijs ?
Soms neem ik nu al te veel hooi op m,n vork
En heb ik de kunst van een Gladde rug nog niet onder de knie
Tis vrij ondankbaar werk waar ook nog eens veel tijd in gaat zitten
Waar ik wel een Boel van mezelf in kwijt kan 

Het lijkt me op zich wel een leuke uitdaging !!
Gelukkig hoef ik niet meteen te beslissen
Dus Tante Ellen slaapt er nog wat nachtjes over !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten