donderdag 7 februari 2013

Pallets ...

vandaag in de focus " Pallets

Jarenlang hebben we een stacaravan gehad
Waar we altijd van genoten hebben
Tis mede door de overburen op de camping dat we For Life met het bullenvirus besmet zijn
Maar in die tijd hadden we ook een leuke vriendenkring aldaar
Samen barbeknoeien en zelfs op vakantie met z,n allen
Toen Tony wat ouder werd had hij steeds vaker geen zin meer om mee te gaan
De campingeigenaar besloot dat hij er een ander soort camping van ging maken
In die tijd kochten we dit huis met onze heerlijke grote tuin
En hebben we besloten om de camping op te doeken
Na jaren van gesleep ieder weekend waren we r ook wel n beetje klaar mee
En de vriendenkring van de camping verwaterde daarna vrij snel


Maar nu dankzij Facebook hebben we weer contact
Pas geleden waren onze Campingvrienden aan t verbouwen
Foto,s van pallets om de meubels op te zetten in de tuin onder n tent
Dus Lex reageert voor de grap `Zo heb je die voor Mij gehaald ?
Hihi kreeg ik van de week n berichtje
He Ellen hebben jullie nog interesse in die stapel pallets ?
Dus zaterdag gaan we die ophalen bij onze 'Oude campingvrienden
Dat word denk ik gezellie bijkletsen
En ik ben zooo benieuwd of m,n vriendje "Jack me nog kent




Geen opmerkingen:

Een reactie posten